NIEUWE BLOG BEGINNEN?

Aah! Ik ben zo excited om eindelijk mijn aller aller eerste blog-bericht te schrijven! Ik ben druk bezig geweest met het ontwerpen van een logo en de opmaak van de site en ook al is het nog niet perfect en zal er de komende tijd nog veel veranderen, wilde ik toch alvast mijn eerste bericht schrijven. Ik vind het verschrikkelijk leuk om te vertellen over dingen die me interesseren en laat ik zeggen dat mijn interesses nogal breed zijn. Ik kies er bewust voor om me niet tot een bepaald onderwerp te beperken en gewoon lekker mijn ding te doen. Het leek me al langere tijd leuk om een blog te beginnen maar ik werd steeds tegengehouden door de gedachte ‘er is toch niemand die het gaat lezen’. Maar wat maakt dat eigenlijk uit? Als niemand het leest doe ik nog steeds wat ik zelf leuk vind, ik schrijf namelijk. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat ik met deze blog wil bereiken. Misschien interesseren mensen zich in dezelfde dingen als ik, misschien niet. Ik zie het vanzelf allemaal wel. Die zes woorden laten mij trouwens wel heel goed zien ‘ik zie het allemaal vanzelf wel’. Ik ben namelijk heel nuchter en ik leef gewoon day to day, ik zie vanzelf wel wat de volgende dag me brengt.

Geef een reactie

