WINTERJAS?

Hey allemaal,

Het is weer zover, de dagen worden korter de nachten worden langer, de temperatuur daalt. Dit alles betekent natuurlijk tijd voor een nieuwe winterjas! Ik moet zeggen dat ik zelf meer een zomermens ben, maar qua kleding vind ik het najaar echt geweldig. Grote truien en warme jassen? Yes please! Ik heb zelf voor dit jaar nog geen nieuwe winterjas gekocht en ik denk dat dit voornamelijk komt omdat ik gewoon niet kan kiezen. Ik vind dat er dit jaar echt veel leuke trends zijn. Ik zal jullie nu vertellen over een paar van mijn favoriete trends op het gebied van winterjassen van dit najaar.

Het bikerjack met teddy-voering

bikerjackteddy

Bovenstaande jas bestel je bij H&M voor €39,99

Buiten de stoere look van deze jas is hij ook gewoon heerlijk warm en zacht, iets wat geen overbodige luxe is met de koude dagen die er aan zitten te komen.

 

De faux-fur jas

4096__1075463838__ladies-jacket-u60103-purple

Bovenstaande jas bestel je bij Garcia voor €69,99

De faux-fur vind ik echt geweldig, het is zo zacht, knuffelbaar en comfortabel en tegelijkertijd heel erg high-fashion. Deze jas van Garcia heeft een ritssluiting zodat je jas gewoon dicht kan.

 

Leopard coat

leopard-coat-3

Bovenstaande jas bestel je bij Modemusthaves voor €79,95

Als je niet bang bent om op te vallen is deze jas echt geweldig! Ik vind hem zo gaaf, heel extra-vagant. Zo kan je als echt een echte diva over straat. Release the beast!

 

De camel coat

camelcoat

Bovenstaande jas bestel je bij New Look voor €44,99

De camel-coat vind ik ook zoooo mooi, heel klassiek en heel stylish.

Geef een reactie

