NOVEMBER FAVORITES – MUZIEK

Goedemorgen! Vandaag heb ik voor jullie mijn favoriete muziek op dit moment. Ik luister op dit moment heel graag naar het nieuwe album van Lady Gaga; Joanne. In mijn november-playlist staan meer rustige, sombere nummers, ik vind dit bij het weer passen. Sia is sowieso één van mijn favoriete zangeressen, ik vind dat ze een hele mooie en bijzondere stem heeft, in haar akoestische versie van Chandelier kan je dit heel goed horen. In de afspeellijst zitten trouwens niet alleen maar nieuwe releases, het is gewoon de muziek die ik op dit moment graag luister.

Een gedachte over “NOVEMBER FAVORITES – MUZIEK

Geef een reactie

